Ricardo Monteiro is a successful television producer specialising in reality shows. He is 45 years old and he has just received an award for the most popular television show of the year, when he receives an ultimatum from his 18-year-old daughter Leonor. If he does not come home that same evening to celebrate her birthday he will never see her again.