Twelve-year-old Janna sets off for Mecca with her strict grandmother, Sitti, and rebellious sister, Sarah, to perform Hajj. But before they reach their destination, Sarah vanishes — forcing Janna and Sitti into a tense, urgent search. Fearing Sarah’s father will find out, Sitti and Janna push themselves to the limit, desperate to uncover why Sarah disappeared. Their journey spans from southern Saudi Arabia to its northern borders, crossing old pilgrimage routes and confronting strangers, harsh landscapes, and long-buried family secrets. As they grow closer, Janna begins to unravel stories from Sitti’s rich and complex past. The search reveals deep intergenerational rifts among the women in their family. And as their difficult journey begins to echo the spiritual trials of Hajj, Janna and Sitti may find something greater than reconciliation — redemption.