In 2094, aspiring director Kuve films a documentary on the Great War of the 2070s, which erased modern technology and revived kingdoms. Expecting to find despair in Umata, the heart of the war’s aftermath, he instead discovers a village that has found peace. There, he meets Mumbi, who shows him the beauty in everyday moments. Memory of Princess Mumbi unfolds through Kuve’s old behind-the-scenes footage, capturing how people find meaning in a tragic world and how even the smallest moments can hold profound beauty.