María Ángeles, a 79-year-old Spanish woman, lives alone in Tangier, Morocco, and enjoys her daily routine. However, her life is turned upside down when her daughter arrives from Madrid to sell the apartment in which she has always lived. Determined to stay, she does everything she can to get her home and her belongings back and, unexpectedly, rediscovers love and sensuality.