In a forgotten fishing village, a boat mysteriously appears in the old harbour. The Rose of Nevada, lost at sea with all hands 30 years ago, has returned. For the few who remember, it’s a sign: The Rose of Nevada must go out to sea again — maybe then the luck of the devastated village will turn. Nick takes a job aboard the boat in an attempt to provide for his young family. Alongside him, newly arrived Liam joins the crew, desperate to escape his past. They head to sea and, after a successful trip, return to harbour. But something is amiss. They’ve slipped back in time, and the villagers greet them as if they are the original crew.