Greece. A small, impoverished city-state, dominated by a gigantic refinery, which provides the town’s only resource: petrol. The men, all armed, hold absolute power. Nikos, their leader, is gravely ill and must arrange his succession. Shock spreads when he includes his protegée, Maria, among the contenders. The fate of this young woman, who has been ignoring the most dramatic part of her family’s history, will change with the arrival of Eleni, a singer at the town’s bar.