In a brutal French prison, Malik, a young African immigrant, must try to survive after being incarcerated for drug smuggling. Alone and vulnerable, he meets Massoud, a powerful and shady businessman who offers him protection in exchange for his obedience. But Malik soon realises he is just a pawn in Massoud’s game, and that the only way to survive is to take power for himself.