After thirty years managing an iconic hotel in Vienna, Lucius learns the building has been sold to an Argentine developer intent on demolishing and reimagining it. With the help of his daughter and a handful of loyal employees, he clings to the life he’s built. What follows is a crusade of detours, espionage, and a paranoid struggle to preserve a vanishing world — and the only home he’s ever known.