All families are unhappy in their own way, above all those who detest each other because they’re forced to live on top of each other in one building in a remote village in Calabria, a handful of streets clinging to one hill, known to all as Il Cozzo. And in every unhappy family, there always one who is more miserable than the others, and thinks only of how to do in their enemies. Like Luisa Magno, fifty years old and at war with the world since day one. Seemingly a rebel against traditional values, she is a woman juggling the odd jobs she gets, her love for her children and granddaughter, and her feuding with her mother, brother, and sister-in-law Imma, her bete noire. While the two women exchange insults and call in the cops, three elderly aunts, a tragicomic chorus, try in vain to keep the peace.