The autobiography of a boy who rebels against his destiny as a criminal. His name is Antonio Zagari, and his is a true story. In the early 1970s, the Calabrian ’ndrangheta’s influence is rising and spreading from the South to the North. Antonio is the son of Giacomo, a Calabrian boss who has settled in Lombardy. After killing over and over again, he realises he’s not suited to that life: to him, killing has become unbearable to the point that now blood repulses him. His body rebels before his conscience does, but in this way, he puts both the people he loves and his own life in danger. While his peers are protesting in factories, universities and squares, he develops a refusal for those who exercise power and for his father’s ferocity. He must find the courage to go against him and to plot a revenge worse than death.