In Nazi-occupied Amsterdam, twenty-sevenyear- old Jewish Etty Hillesum begins therapy. What starts as personal exploration becomes a spiritual awakening, documented in her diaries. Guided by psycho-chirologist Julius Spier, her mentor and lover, she undergoes a radical inner transformation. She’ll discover that even when all is taken, one can remain free within.