Eight double murders. Seventeen years of terror. Always the same weapon. A .22 caliber Beretta. One of the longest and most complex Italian investigations into the first and most brutal serial killer in the country’s history: The Monster of Florence. This story is based on ongoing legal proceedings and investigations. In a story where there have been many possible monsters, over time and investigations, our story focuses on them, the possible monsters, from their point of view. Because the monster, in the end, could be anyone.