Set in Darkly End, an alternate world ruled by the despotic Birdman. Cherry is unhappily married to Jerome, who doesn’t want to spend time with her. Considering their ‘duty’ to produce an heir, this is worrying. The only bright spot in Cherry’s day is her maid, Hero. Hero is part of a secret society that collects stories of women who rebelled and met unjust fates, vowing their sacrifices won’t be forgotten. Because death is never far away for women here. So, when Jerome mysteriously goes on a ‘business trip’ and leaves Cherry with his flirtatious friend Manfred, Hero has a bad feeling. As the charming Manfred settles in, Cherry finds herself caught between the only man who has ever listened to her, and the maid she is developing forbidden feelings for. All rebellious women end up dead – can Cherry and Hero escape that fate?