18 days following Nino D’Angelo as he prepares for the concert that will mark his return to the stage. Through rehearsals, memories and family gatherings, his son Toni’s camera constructs an intimate diary where public and private merge, painting a portrait of a wildly popular artist and, at the same time, of a man grappling with time, memory and his connection to his roots.