November 2024: Francesco De Gregori chooses a small Milan theatre, the Out-Off, to embark on a residency of twenty concerts over the course of a month. Each evening, he will perform a set list selected from around seventy songs he considers his lesser-known works to an audience of around 200. The programme features many friends selected from among the greatest talents in Italian music, each invited to share his stage for a concert: Jovanotti, Zucchero, Ligabue, Malika Ayane, Elisa. Nevergreen chronicles this unique experience, filmed up close, including during rehearsals, in the dressing rooms, and by spying on the encounters between these giants of Italian music. It’s set against the backdrop of a Milan that warmly welcomes the great singer-songwriter from Rome, finally putting on the map many little-known masterpieces from his splendid songbook.