Nunzia is an out-of-town student with a crushing secret: an unwanted pregnancy. Isolated, she weighs a grueling decision: keep the baby or give it up. In another place, Luca and Maddalena endure the emptiness of a new life that doesn’t arrive. After a long, fruitless trial, a chance presents itself: delicate, luminous, full of anticipation.