Leo is only twenty-six, but his life is in black and white. His days always begin at 6:06, with odd jobs and an endless race to get his hands on his next hit. Taking drugs is not just an addiction; it’s a mental loop that keeps Leo trapped in an eternal déjà vu. Each time he tries to break out and escape, he’s always sent back to square one. Until he meets Jo-Jo, an enigmatic girl who speaks French only and drives a camper like she’s on the run from something. Like him, she has deep scars. So Jo-Jo is not an easy way out, but it’s chaos that Leo needs. She has her own demons, and in some way, she can see into Leo’s fractured psyche. They drive off to Portugal together, through dusty, dreamlike landscapes, and there, their souls connect and finally speak the same language. Yet saving each other won’t be easy. Leo struggles with his dependency, while Jo-Jo seems to be one step away from dissolving into thin air – as if she were only there to show Leo the path to take.