After what seemed like a trivial argument, Marta and Antonio split up. Marta reacts to the breakup by withdrawing into herself. The only symptom she cannot ignore is her sudden lack of appetite. Antonio, a rising chef, immers himself in his work. But despite being the one who ended things with Marta, he can’t seem to forget her. When Marta discovers that her loss of appetite has more to do with her own health than the pain of separation, everything changes: the taste of food, the music, the desire, the certainty of the choices that were made.