On an airplane bound to Amsterdam : the pilot Fabio Trivellone, a family-fond man with two families, in business class Enrico Carli, an industrialist from Milan in company with his hated son in law to be, in the tourist class Max and Bruno, owners of a funeral home, who must deliver the ashes of a Dutch millionaire to his widow. They will all meet again in the most fashionable Amsterdam hotel.