The challenges of growing up in a hyperconnected world, through three sexting stories —Charlie, a trans boy seeking acceptance; Alicia, who turns abuse into empowerment; and Emma, torn between love and freedom—. Because sometimes, showing yourself without filters is the greatest act of courage.