About to turn 50, Eva has been married for more than twenty years and has two teenage children. During a business trip to Rome, she realises that she wants to fall in love again before it's "too late". Back in Barcelona, Eva embarks on a new life, single and open to the game of seduction and romance. For a whole year, we will follow this woman who has turned her world upside down in search of a feeling. An impossible one, but perhaps chance can save us.