One of Charles Dickens' best-loved (and most complex) stories. Nicholas Nickleby is a 19-year-old who becomes the head of the family when his father dies unexpectedly. Keeping watch over his mother and his sister Kate becomes an even greater challenge when Nicholas discovers that his father lost the family fortune due to ill-advised investments.