Daniel is approaching forty. Laura is almost sixteen. He must be a poet or a comic-strip illustrator, or both. He has just overcome a long drug addiction and, once back home, he's trying to reorganize his life based on a strategy which consists basically in doing exactly what a "normal" person does. In the midst of all this, an unexpected happening: Laura arrives in the city searching for her brother Andres, Daniel's neighbour.