One night, Héloïse finds herself alone in a town which isn’t her own, with nowhere to go. She meets Nora who takes her back to her place, which she already shares with a little girl and two other young women. Together they form a tribe where everything is shared and they protect one another. But their code of silence over their past wounds weighs increasingly heavily on these women who are so strong yet so fragile.