We see the love affair between Max and Jo. It is a journey of initiation that is also a pretext for describing an environment that is the haunt of transvestites, prostitutes, and muggers with their crises and their love affairs. The protagonists live their everyday lives with detachment. It is made up of thefts, prostitution, and gambling. They are like two characters out of a fairy tale who end up by mistake in a hard news documentary.