Alma, a young French woman with a secret past, has found peace as a surf instructor in beautiful Essaouira, Morocco. She shares her life with Ilias, a local police officer investigating the powerful Khoury crime family. When Ilias is shot and left in a coma, Alma must reconnect with her former identity as BADH, a ruthless intelligence operative and skilled assassin. She brutally eliminates members of the Khoury family one by one, unleashing the fury of their leader Mansour, only to discover that Mansour is working with Joana, her former secret service unit officer. Now BADH is engaged in a deadly chase across the country, leading to a spectacular face-off in Casablanca. There is no limit to how far she’ll go to protect the man she loves.