Ludovic, a forty-something architect whose life is going swimmingly, strikes up a romantic relationship with Nathalie, a mother to two young girls. As their budding romance gradually blossoms, Ludovic becomes closer to the girls, with whom he develops a connection and a rapport, the likes of which he has never experienced before. But when Nathalie decides to distance herself from Ludovic, he feels as though he is losing something that’s beyond his control. It’s the start of a terrible fall from grace.