After sixty years in exile, Asllan returns with his daughter, Dea, to Makermal, the Kosovar village he once called home. They set out to revive his idyllic childhood memories, working with villagers to reconstruct a world erased by war. As playful re-enactments give way to haunting revelations, Dea and Asllan confront the painful disappearance of a beloved matriarch and the collective scars of a community grappling with memory and loss.