Fiete is spending a weekend with his girlfriend Amiri at his family's seaside cottage. Unexpectedly, he runs into his former best buddy Luca, whom he hasn't seen for 10 years. Amiri soon realises that Fiete is torn between his past and present life. She is not yet aware that Luca and Fiete, who were once like brothers, are haunted by a tragic event that shattered their friendship. In Luca's presence, Amiri sees her boyfriend in a new light as they fall into old toxic patterns.