Isabel has just got back her freedom and she will do everything to keep it. In order to do this, she has to cut all the links to her past. Rufi, an old friend of hers turns up in her life. Together with Rufi, she helps a homeless couple who live in precarity and who are not unlike Rufi and Isabelle.