Lucía falls into her bathtub while Toni, her husband, is going to bed, her daughter Alba is on the telephone with a friend and Sergio, her little boy, is eating a pizza in front of his computer. Nobody thinks that she will become blind. Lucía doesn’t either, but the doctor’s diagnosis is final. She will no longer be able to paint, her passion, see the sea or see her children grow up.