After a grueling final tour, Aurélien decides to settle in Japan with his wife Nanako, who is pregnant with their first child. As the young couple moves into a traditional house in the Japanese countryside, Aurélien discovers an ancient suit of armor in a well that awakens strange creatures known as Yokai.