Naples, 2000. Rosa Ricci is fifteen and has a parentage that weighs heavily on her: her father is one of the city’s most feared crime lords. When she’s kidnapped by a drug dealer who has it in for her father, she finds herself on an island, a prisoner. She starts down a path of personal growth there, forming a bond that endows her with a new awareness and resilience. While her father unleashes a war to save her, Rosa isn’t going to wait around: she plans her escape.