The Raúl Primero boat, captained by Raúl Canoura for three decades, has been fishing from the port of Burela, with a long family fishing tradition. His son, Adrián, finds some video tapes recorded by Raúl during several tides in different stages. These tapes show a life, a world that is increasingly forgotten and that Adrián tries to know what it was like, sailing with his father on the family boat.