When you're the prime minister and your husband has a bad attitude, throwing him under the bus is not enough. Unless it's an articulated bus. At least that's the tactic Prime Minister Alma Solvik (Laila Goody) and her scandalized spin doctor Karianne Moen (Pia Tjelta) choose when her husband Sondre (Anders Baasmo) is caught speculating on stocks. Accusations of insider trading and incompetence are met with one message: "Sondre is the culprit."