Eduardo, a Mexican cook in a Coney Island diner who crossed the desert two decades ago, becomes the unsuspecting centre of a story unfolding during the last week of the USA presidential campaign. Around him swirl fleeting encounters, patriotic hymns, prayers, accidental violence, tenderness, and landscapes of desperate beauty – an America at once raw and poetic.