Aijón and Caspas, two nutcases in their early twenties, want to be film directors despite having no talent, money, contacts... not even a story to tell. The sexual tension comes from Carla, an attractive businesswoman who wants to help them. First, though, they have to do away with the Antichrists, a satanic mafia of psychopathic gangsters that have come back from the grave to spread terror and take over the world.