1987, the final act of the largest criminal trial in history: the Maxi Trial of Palermo. Eight jurors, four women and four men, locked inside a deliberation room for 36 days, tasked with convicting or acquitting 470 defendants. Eight people, forced to live together in a small apartment in Ucciardone Prison. All communication with the outside world is cut off: no televisions, telephones or radios. They find themselves imprisoned.