Sara and Adam, and their two-year-old daughter, arrived in Belgium illegally, and are now hoping to finally make their way on to England. Crammed together with other hopefuls in the back of a van, fear begins to prevail over hope. Redouane has been a policeman for 20 years. Every night, he and his team hunt down people smugglers throughout the country’s busy motorway network. That night, when he and his partner try to force a van suspected of transporting migrants to stop, everything changes.