A special unit of the Hungarian Defense Forces races against time to evacuate their fellow citizens from the collapsing Afghanistan. Amid rescuing hundreds from a hopeless situation, Lieutenant Bálint must also free the love of his past. Together with his comrades, he embarks on a desperate nighttime mission to rescue Eszter, a courageous doctor serving in Kabul, from Taliban captivity.