Iustin, a former lawyer, current part-time artist and full-time father by obligation, is caught in the middle of a logistical, emotional and familial nightmare: the baptism of the baby he has with Sanziana, the school principal and the most mature woman in his life. On paper, Iustin is the ideal father. In reality, he has no money, no respect from his in-laws or no control over his own life.