Nina, a young French girl, leaves her native Marseille and accepts her first job as a receptionist at a luxurious hotel resort on a magnificent island of the Maldives, hoping for a better life. But when a tragedy befalls the hotel, Nina is propelled in a relentless spiral of lies and manipulations. Wrongly accused and sentenced to life in prison, she will have no other choice but to run between traps and escape this paradise turned into hell.