Many people died in Ziglo, a village in western Côte d'Ivoire, during the 2011 civil war. Since State Justice was dragging its feet, Jasiane, known as Maman Jo, a native woman who had lost several members of her family, decided to take the village's destiny into her own hands by creating a space for women to speak out.