The fates of two couples – Lea and Andrea, around thirty, and Rocco and Cecilia, twenty years older – collide on the night Lea meets Rocco at a bar and starts having an affair with him in a hotel room. An ordinary case of infidelity, it would seem, but one which takes an unexpected turn when Lea insinuates herself into Rocco’s life, until their respective spouses are drawn in for a final showdown.