Ada and her partner Rino move into a secluded villa surrounded by nature. Expecting their second child, Ada finds herself haunted by the unresolved grief of losing their firstborn. As the due date approaches, the sorrow she has long suppressed resurfaces, and she begins to sense a disturbing presence—convinced that her late son has returned from beyond to prevent the birth of his sibling. Is something truly supernatural at play, or is Ada slowly losing her grip on reality?