Bella's childhood was marked by abandonment and loneliness until she met Ponce, an idealistic artist in whom she saw her Prince Charming. Six years later, the young woman, now a mother of two children and the owner of an art gallery lives in a luxurious mansion with the appearance of a perfect life. However, behind that façade lies a devastating reality: years of abuse and psychological violence. One night, Bella realizes that the only way to save herself is to escape the nightmare her marriage has become.