In Neo Nuggets – A Pulled Pork Comedy, the dissimilar brothers Flo and Eddi are drawn into a turbulent adventure full of action, humour and conspiracies surrounding a legendary treasure in Lake Toplitz when their sister, who was thought dead, suddenly reappears.