Twenty years have passed since the world was first introduced to Bernd Stromberg and his unconventional team from the claims department at the fictional CAPITOL Insurance company. The workplace has undergone massive changes since then—vegan options in the cafeteria are standard, and old-school office dynamics are frowned upon.