May 1940, as Europe trembles on the brink of war. Two lives intersect within Brussels’ legendary Flagey building, the beating heart of national radio. Elza, a young actress making her debut in the world of radio drama, meets Berre, a gifted soundman with an almost magical ear. She is captivated by the spell of storytelling; he finds refuge in the mysterious power of sound. Their encounter ignites a love that dares to exist beyond the rising shadow of their time.