After enduring the trauma of a brutal gang rape, young dancer Thea confronts her pain through her choreography, transforming her vulnerability into a quiet yet fierce bravery. With the unwavering support of her partner Thiago and the unconditional love of their dog Mandinga, Thea discovers a safe space to begin piecing together her shattered world. The birth of her son Monan redefines her relationship with her body and sense of self.